Re : WEC 2015 : 6H du Nürburgring
2 doublés Porsches !
1) N° 17 (LMP1) - Porsche 919 Hybrid : 203 trs
2) N° 18 (LMP1) - Porsche 919 Hybrid : 202 trs (+ 1 Laps)
3) N° 7 (LMP1) - Audi R18 e-tron quattro : 202 trs (+ 1 Laps)
4) N° 8 (LMP1) - Audi R18 e-tron quattro : 202 trs (+ 1 Laps)
5) N° 1 (LMP1) - Toyota TS 040 - Hybrid : 200 trs (+ 3 Laps)
6) N° 2 (LMP1) - Toyota TS 040 - Hybrid : 199 trs (+ 4 Laps)
7) N° 47 (LMP2) - Oreca 05 - Nissan : 185 trs (+ 18 Laps)
8) N° 26 (LMP2) - Ligier JS P2 - Nissan : 185 trs (+ 18 Laps)
9) N° 28 (LMP2) - Ligier JS P2 - Nissan : 184 trs (+ 19 Laps)
10) N° 43 (LMP2) - Morgan Evo - SARD : 184 trs (+ 19 Laps)
11) N° 36 (LMP2) - Alpine A450b - Nissan : 183 trs (+ 20 Laps)
12) N° 30 (LMP2) - Ligier JS P2 - HPD : 183 trs (+ 20 Laps)
13) N° 42 (LMP2) - Gibson 015S - Nissan : 181 trs (+ 22 Laps)
14) N° 31 (LMP2) - Ligier JS P2 - HPD : 177 trs (+ 26 Laps)
15) N° 91 (LMGTE Pro) - Porsche 911 RSR : 176 trs (+ 27 Laps)
16) N° 92 (LMGTE Pro) - Porsche 911 RSR : 175 trs (+ 28 Laps)
17) N° 71 (LMGTE Pro) - Ferrari F458 Italia : 175 trs (+ 28 Laps)
18) N° 4 (LMP1) - CLM P1/01 - AER : 175 trs (+ 28 Laps)
19) N° 95 (LMGTE Pro) - Aston Martin Vantage V8 : 175 trs (+ 28 Laps)
20) N° 99 (LMGTE Pro) - Aston Martin Vantage V8 : 174 trs (+ 29 Laps)
21) N° 97 (LMGTE Pro) - Aston Martin Vantage V8 : 173 trs (+ 30 Laps)
22) N° 12 (LMP1) - Rebellion R-One - AER : 173 trs (+ 30 Laps)
23) N° 72 (LMGTE Am) - Ferrari F458 Italia : 173 trs (+ 30 Laps)
24) N° 98 (LMGTE Am) - Aston Martin Vantage V8 : 172 trs (+ 31 Laps)
25) N° 83 (LMGTE Am) - Ferrari F458 Italia : 172 trs (+ 31 Laps)
26) N° 77 (LMGTE Am) - Porsche 911 RSR : 172 trs (+ 31 Laps)
27) N° 50 (LMGTE Am) - Chevrolet Corvette C7 : 171 trs (+ 32 Laps)
28) N° 88 (LMGTE Am) - Porsche 911 RSR : 170 trs (+ 33 Laps)
29) N° 96 (LMGTE Am) - Aston Martin Vantage V8 : 169 trs (+ 34 Laps)
30) N° 51 (LMGTE Pro) - Ferrari F458 Italia : 168 trs (+ 35 Laps)
31) N° 13 (LMP1) - Rebellion R-One - AER : 1 trs (+ 202 Laps)
2 doublés Porsches !
1) N° 17 (LMP1) - Porsche 919 Hybrid : 203 trs
2) N° 18 (LMP1) - Porsche 919 Hybrid : 202 trs (+ 1 Laps)
3) N° 7 (LMP1) - Audi R18 e-tron quattro : 202 trs (+ 1 Laps)
4) N° 8 (LMP1) - Audi R18 e-tron quattro : 202 trs (+ 1 Laps)
5) N° 1 (LMP1) - Toyota TS 040 - Hybrid : 200 trs (+ 3 Laps)
6) N° 2 (LMP1) - Toyota TS 040 - Hybrid : 199 trs (+ 4 Laps)
7) N° 47 (LMP2) - Oreca 05 - Nissan : 185 trs (+ 18 Laps)
8) N° 26 (LMP2) - Ligier JS P2 - Nissan : 185 trs (+ 18 Laps)
9) N° 28 (LMP2) - Ligier JS P2 - Nissan : 184 trs (+ 19 Laps)
10) N° 43 (LMP2) - Morgan Evo - SARD : 184 trs (+ 19 Laps)
11) N° 36 (LMP2) - Alpine A450b - Nissan : 183 trs (+ 20 Laps)
12) N° 30 (LMP2) - Ligier JS P2 - HPD : 183 trs (+ 20 Laps)
13) N° 42 (LMP2) - Gibson 015S - Nissan : 181 trs (+ 22 Laps)
14) N° 31 (LMP2) - Ligier JS P2 - HPD : 177 trs (+ 26 Laps)
15) N° 91 (LMGTE Pro) - Porsche 911 RSR : 176 trs (+ 27 Laps)
16) N° 92 (LMGTE Pro) - Porsche 911 RSR : 175 trs (+ 28 Laps)
17) N° 71 (LMGTE Pro) - Ferrari F458 Italia : 175 trs (+ 28 Laps)
18) N° 4 (LMP1) - CLM P1/01 - AER : 175 trs (+ 28 Laps)
19) N° 95 (LMGTE Pro) - Aston Martin Vantage V8 : 175 trs (+ 28 Laps)
20) N° 99 (LMGTE Pro) - Aston Martin Vantage V8 : 174 trs (+ 29 Laps)
21) N° 97 (LMGTE Pro) - Aston Martin Vantage V8 : 173 trs (+ 30 Laps)
22) N° 12 (LMP1) - Rebellion R-One - AER : 173 trs (+ 30 Laps)
23) N° 72 (LMGTE Am) - Ferrari F458 Italia : 173 trs (+ 30 Laps)
24) N° 98 (LMGTE Am) - Aston Martin Vantage V8 : 172 trs (+ 31 Laps)
25) N° 83 (LMGTE Am) - Ferrari F458 Italia : 172 trs (+ 31 Laps)
26) N° 77 (LMGTE Am) - Porsche 911 RSR : 172 trs (+ 31 Laps)
27) N° 50 (LMGTE Am) - Chevrolet Corvette C7 : 171 trs (+ 32 Laps)
28) N° 88 (LMGTE Am) - Porsche 911 RSR : 170 trs (+ 33 Laps)
29) N° 96 (LMGTE Am) - Aston Martin Vantage V8 : 169 trs (+ 34 Laps)
30) N° 51 (LMGTE Pro) - Ferrari F458 Italia : 168 trs (+ 35 Laps)
31) N° 13 (LMP1) - Rebellion R-One - AER : 1 trs (+ 202 Laps)
Commentaire