résultats
1) N° 1 (LMP1) - Porsche 919 Hybrid : 195 trs
2) N° 6 (LMP1) - Toyota TS050 - Hybrid : 195 trs (+ 59.785)
3) N° 5 (LMP1) - Toyota TS050 - Hybrid : 195 trs (+ 1'06.038)
4) N° 2 (LMP1) - Porsche 919 Hybrid : 195 trs (+ 1'40.855)
5) N° 8 (LMP1) - Audi R18 : 192 trs (+ 3 Laps)
6) N° 7 (LMP1) - Audi R18 : 181 trs (+ 14 Laps)
7) N° 4 (LMP1) - CLM P1/01 - AER : 181 trs (+ 14 Laps)
8) N° 26 (LMP2) - Oreca 05 - Nissan : 180 trs (+ 15 Laps)
9) N° 30 (LMP2) - LIGIER JS P2 - Nissan : 179 trs (+ 16 Laps)
10) N° 43 (LMP2) - LIGIER JS P2 - Nissan : 179 trs (+ 16 Laps)
11) N° 36 (LMP2) - Alpine A460 - Nissan : 179 trs (+ 16 Laps)
12) N° 31 (LMP2) - LIGIER JS P2 - Nissan : 179 trs (+ 16 Laps)
13) N° 27 (LMP2) - BR01 - Nissan : 177 trs (+ 18 Laps)
14) N° 37 (LMP2) - BR01 - Nissan : 177 trs (+ 18 Laps)
15) N° 35 (LMP2) - Alpine A460 - Nissan : 176 trs (+ 19 Laps)
16) N° 44 (LMP2) - Oreca 05 - Nissan : 174 trs (+ 21 Laps)
17) N° 67 (LMGTE Pro) - Ford GT : 170 trs (+ 25 Laps)
18) N° 66 (LMGTE Pro) - Ford GT : 170 trs (+ 25 Laps)
19) N° 51 (LMGTE Pro) - Ferrari 488 GTE : 170 trs (+ 25 Laps)
20) N° 95 (LMGTE Pro) - Aston Martin Vantage V8 : 170 trs (+ 25 Laps)
21) N° 71 (LMGTE Pro) - Ferrari 488 GTE : 168 trs (+ 27 Laps)
22) N° 77 (LMGTE Pro) - Porsche 911 RSR (2016) : 168 trs (+ 27 Laps)
23) N° 98 (LMGTE Am) - Aston Martin Vantage V8 : 166 trs (+ 29 Laps)
24) N° 13 (LMP1) - Rebellion R-One - AER : 166 trs (+ 29 Laps)
25) N° 78 (LMGTE Am) - Porsche 911 RSR : 166 trs (+ 29 Laps)
26) N° 83 (LMGTE Am) - Ferrari F458 Italia : 166 trs (+ 29 Laps)
27) N° 88 (LMGTE Am) - Porsche 911 RSR : 166 trs (+ 29 Laps)
28) N° 50 (LMGTE Am) - Chevrolet Corvette C7-Z06 : 164 trs (+ 31 Laps)
29) N° 86 (LMGTE Am) - Porsche 911 RSR : 164 trs (+ 31 Laps)
30) N° 97 (LMGTE Pro) - Aston Martin Vantage V8 : 1 trs (+ 194 Laps)
31) N° 45 (LMP2) - Oreca 05 - Nissan : 0 trs (+ 195 Laps)
1) N° 1 (LMP1) - Porsche 919 Hybrid : 195 trs
2) N° 6 (LMP1) - Toyota TS050 - Hybrid : 195 trs (+ 59.785)
3) N° 5 (LMP1) - Toyota TS050 - Hybrid : 195 trs (+ 1'06.038)
4) N° 2 (LMP1) - Porsche 919 Hybrid : 195 trs (+ 1'40.855)
5) N° 8 (LMP1) - Audi R18 : 192 trs (+ 3 Laps)
6) N° 7 (LMP1) - Audi R18 : 181 trs (+ 14 Laps)
7) N° 4 (LMP1) - CLM P1/01 - AER : 181 trs (+ 14 Laps)
8) N° 26 (LMP2) - Oreca 05 - Nissan : 180 trs (+ 15 Laps)
9) N° 30 (LMP2) - LIGIER JS P2 - Nissan : 179 trs (+ 16 Laps)
10) N° 43 (LMP2) - LIGIER JS P2 - Nissan : 179 trs (+ 16 Laps)
11) N° 36 (LMP2) - Alpine A460 - Nissan : 179 trs (+ 16 Laps)
12) N° 31 (LMP2) - LIGIER JS P2 - Nissan : 179 trs (+ 16 Laps)
13) N° 27 (LMP2) - BR01 - Nissan : 177 trs (+ 18 Laps)
14) N° 37 (LMP2) - BR01 - Nissan : 177 trs (+ 18 Laps)
15) N° 35 (LMP2) - Alpine A460 - Nissan : 176 trs (+ 19 Laps)
16) N° 44 (LMP2) - Oreca 05 - Nissan : 174 trs (+ 21 Laps)
17) N° 67 (LMGTE Pro) - Ford GT : 170 trs (+ 25 Laps)
18) N° 66 (LMGTE Pro) - Ford GT : 170 trs (+ 25 Laps)
19) N° 51 (LMGTE Pro) - Ferrari 488 GTE : 170 trs (+ 25 Laps)
20) N° 95 (LMGTE Pro) - Aston Martin Vantage V8 : 170 trs (+ 25 Laps)
21) N° 71 (LMGTE Pro) - Ferrari 488 GTE : 168 trs (+ 27 Laps)
22) N° 77 (LMGTE Pro) - Porsche 911 RSR (2016) : 168 trs (+ 27 Laps)
23) N° 98 (LMGTE Am) - Aston Martin Vantage V8 : 166 trs (+ 29 Laps)
24) N° 13 (LMP1) - Rebellion R-One - AER : 166 trs (+ 29 Laps)
25) N° 78 (LMGTE Am) - Porsche 911 RSR : 166 trs (+ 29 Laps)
26) N° 83 (LMGTE Am) - Ferrari F458 Italia : 166 trs (+ 29 Laps)
27) N° 88 (LMGTE Am) - Porsche 911 RSR : 166 trs (+ 29 Laps)
28) N° 50 (LMGTE Am) - Chevrolet Corvette C7-Z06 : 164 trs (+ 31 Laps)
29) N° 86 (LMGTE Am) - Porsche 911 RSR : 164 trs (+ 31 Laps)
30) N° 97 (LMGTE Pro) - Aston Martin Vantage V8 : 1 trs (+ 194 Laps)
31) N° 45 (LMP2) - Oreca 05 - Nissan : 0 trs (+ 195 Laps)
Commentaire