Essais libre 1
1) N° 7 (LMP1) - Audi R18 e-tron quattro : 1:24.497
2) N° 18 (LMP1) - Porsche 919 Hybrid : 1:25.230 (+0.733)
3) N° 8 (LMP1) - Audi R18 e-tron quattro : 1:25.830 (+1.333)
4) N° 17 (LMP1) - Porsche 919 Hybrid : 1:26.045 (+1.548)
5) N° 1 (LMP1) - Toyota TS 040 - Hybrid : 1:26.633 (+2.136)
6) N° 2 (LMP1) - Toyota TS 040 - Hybrid : 1:26.724 (+2.227)
7) N° 12 (LMP1) - Rebellion R-One - AER : 1:30.867 (+6.370)
8) N° 13 (LMP1) - Rebellion R-One - AER : 1:31.357 (+6.860)
9) N° 4 (LMP1) - CLM P1/01 - AER : 1:31.810 (+7.313)
10) N° 36 (LMP2) - Alpine A450b - Nissan : 1:32.701 (+8.204)
11) N° 28 (LMP2) - Ligier JS P2 - Nissan : 1:32.778 (+8.281)
12) N° 47 (LMP2) - Oreca 05 - Nissan : 1:32.872 (+8.375)
13) N° 43 (LMP2) - Morgan Evo - SARD : 1:32.999 (+8.502)
14) N° 26 (LMP2) - Ligier JS P2 - Nissan : 1:33.828 (+9.331)
15) N° 42 (LMP2) - Gibson 015S - Nissan : 1:34.040 (+9.543)
16) N° 30 (LMP2) - Ligier JS P2 - HPD : 1:34.242 (+9.745)
17) N° 31 (LMP2) - Ligier JS P2 - HPD : 1:34.638 (+10.141)
18) N° 92 (LMGTE Pro) - Porsche 911 RSR : 1:39.931 (+15.434)
19) N° 71 (LMGTE Pro) - Ferrari F458 Italia : 1:39.958 (+15.461)
20) N° 51 (LMGTE Pro) - Ferrari F458 Italia : 1:39.963 (+15.466)
21) N° 95 (LMGTE Pro) - Aston Martin Vantage V8 : 1:40.193 (+15.696)
22) N° 91 (LMGTE Pro) - Porsche 911 RSR : 1:40.201 (+15.704)
23) N° 99 (LMGTE Pro) - Aston Martin Vantage V8 : 1:40.269 (+15.772)
24) N° 97 (LMGTE Pro) - Aston Martin Vantage V8 : 1:40.546 (+16.049)
25) N° 50 (LMGTE Am) - Chevrolet Corvette C7 : 1:40.659 (+16.162)
26) N° 72 (LMGTE Am) - Ferrari F458 Italia : 1:40.691 (+16.194)
27) N° 98 (LMGTE Am) - Aston Martin Vantage V8 : 1:40.830 (+16.333)
28) N° 83 (LMGTE Am) - Ferrari F458 Italia : 1:41.105 (+16.608)
29) N° 96 (LMGTE Am) - Aston Martin Vantage V8 : 1:41.354 (+16.857)
30) N° 77 (LMGTE Am) - Porsche 911 RSR : 1:41.580 (+17.083)
31) N° 88 (LMGTE Am) - Porsche 911 RSR : 1:42.137 (+17.640)
1) N° 7 (LMP1) - Audi R18 e-tron quattro : 1:24.497
2) N° 18 (LMP1) - Porsche 919 Hybrid : 1:25.230 (+0.733)
3) N° 8 (LMP1) - Audi R18 e-tron quattro : 1:25.830 (+1.333)
4) N° 17 (LMP1) - Porsche 919 Hybrid : 1:26.045 (+1.548)
5) N° 1 (LMP1) - Toyota TS 040 - Hybrid : 1:26.633 (+2.136)
6) N° 2 (LMP1) - Toyota TS 040 - Hybrid : 1:26.724 (+2.227)
7) N° 12 (LMP1) - Rebellion R-One - AER : 1:30.867 (+6.370)
8) N° 13 (LMP1) - Rebellion R-One - AER : 1:31.357 (+6.860)
9) N° 4 (LMP1) - CLM P1/01 - AER : 1:31.810 (+7.313)
10) N° 36 (LMP2) - Alpine A450b - Nissan : 1:32.701 (+8.204)
11) N° 28 (LMP2) - Ligier JS P2 - Nissan : 1:32.778 (+8.281)
12) N° 47 (LMP2) - Oreca 05 - Nissan : 1:32.872 (+8.375)
13) N° 43 (LMP2) - Morgan Evo - SARD : 1:32.999 (+8.502)
14) N° 26 (LMP2) - Ligier JS P2 - Nissan : 1:33.828 (+9.331)
15) N° 42 (LMP2) - Gibson 015S - Nissan : 1:34.040 (+9.543)
16) N° 30 (LMP2) - Ligier JS P2 - HPD : 1:34.242 (+9.745)
17) N° 31 (LMP2) - Ligier JS P2 - HPD : 1:34.638 (+10.141)
18) N° 92 (LMGTE Pro) - Porsche 911 RSR : 1:39.931 (+15.434)
19) N° 71 (LMGTE Pro) - Ferrari F458 Italia : 1:39.958 (+15.461)
20) N° 51 (LMGTE Pro) - Ferrari F458 Italia : 1:39.963 (+15.466)
21) N° 95 (LMGTE Pro) - Aston Martin Vantage V8 : 1:40.193 (+15.696)
22) N° 91 (LMGTE Pro) - Porsche 911 RSR : 1:40.201 (+15.704)
23) N° 99 (LMGTE Pro) - Aston Martin Vantage V8 : 1:40.269 (+15.772)
24) N° 97 (LMGTE Pro) - Aston Martin Vantage V8 : 1:40.546 (+16.049)
25) N° 50 (LMGTE Am) - Chevrolet Corvette C7 : 1:40.659 (+16.162)
26) N° 72 (LMGTE Am) - Ferrari F458 Italia : 1:40.691 (+16.194)
27) N° 98 (LMGTE Am) - Aston Martin Vantage V8 : 1:40.830 (+16.333)
28) N° 83 (LMGTE Am) - Ferrari F458 Italia : 1:41.105 (+16.608)
29) N° 96 (LMGTE Am) - Aston Martin Vantage V8 : 1:41.354 (+16.857)
30) N° 77 (LMGTE Am) - Porsche 911 RSR : 1:41.580 (+17.083)
31) N° 88 (LMGTE Am) - Porsche 911 RSR : 1:42.137 (+17.640)
Commentaire