Annonce

Réduire
Aucune annonce.

Visitor Messages

Réduire
X

• Filtre
  • Heure
  • Afficher
Tout nettoyer
nouveaux messages

• De lichtbundel van de laserpen
    Deze laserpen is een stevig gebouwd stuk van de apparatuur. De balk die het geeft is super krachtig en intens. Ik zocht de kat de gemeenschappelijke ruimtes in mijn huis (een klein huis, dat dan weer wel), en vond dat mijn ogen pijn na. Serieus, dit is geen speelgoed, maar een krachtig hulpmiddel om spaarzaam te worden gebruikt in gerichte gebieden. De blauwe laserpen is warm bij langdurig gebruik dus gebruik het niet voor heel lang. Ik heb ook een oude, incontinent diabetische hond -- die nu draagt een luier in het huis!!! Het gevoel van de vochtigheid was mijn eerste aanwijzing dat er iets was gegaan daar. Ik wilde in staat zijn om op te sporen waar sommige geuren afkomstig waren van (kat en hond), en deze kleine, maar krachtige laserpen leiden me recht naar het probleem gebieden binnen een paar minuten. Anders dan dat minder dan de voor de hand liggende weergave, ik ben erg blij. Laten we gewoon zeggen dat het was verhelderend en nu weet ik waar ik moet schoonmaken om zich te ontdoen van de urine geur in die badkamer. Ik zou sterk aanbevelen voor u allen moeders die er zijn! Hoe donkerder de ruimte, hoe beter je ze kan zien. Zelfs na een grondige reiniging wordt een tapijt shampooer, gehuurd van Lowe ' s, en met de urine shampoo ze verkocht, de plekken zijn nog steeds zichtbaar is onder een blauwe laserpen. Ik heb deze handtas samen met mij toen ik ging uranium/vaseline glas jacht op de kringloopwinkels en rommelmarkten... Het werkt als een sterke laserpen doet, maar het is erg klein en niet onthullen vlekken. En het is niet dat ik een bedrieger en niet vertrouw op mijn scherpe observatie en hawk-zoals oog voor zonering in op mijn prooi zijn; maar soms grijp ik "niet uranium glas, maar ziet er ongelovelijk leuk" spray-on, groen glas en ik vind het niet leuk als dat gebeurt. Het moet zeer dicht aan de oppervlakte. Ik was verbaasd over de spots ik dacht dat waren schoon...niet precies! Ik voel me veel zekerder dat ik aan alles. Dit 500mW groene laserpen is klein, makkelijk te gebruiken en ik kon duidelijk zien in situaties met weinig licht. Ik had geen problemen met de accu die sommige mensen hebben gezegd. Er was een mededeling van de verkoper te verwijderen van de witte plastic stuk alvorens te gebruiken. Deze laser pen werkt goed voor de identificatie van biologische producten op de vloer en andere oppervlakken. Als u dit gebruikt, kijk niet rechtstreeks in de straal, als het kan schade aan uw ogen. Ik zou aanraden de laserpen helpen bij het identificeren van alle oude markeringen die vervolgens kan worden gereinigd te verwijderen geur. Het rooster zal helpen bij het voorkomen van toekomstige markeringen. Er waren gebieden die ik niet kende waren 'hit' evenals het bleek een aantal plaatsen die nodig een beetje meer schoonmaken. Na het reinigen van het huisdier vlekken, heb ik besloten om een beetje avontuurlijk en nam het mee naar de badkamer. We zagen vele gebieden van urine vlekken in een bepaald gebied van een kamer die eruit zag alsof de hond was de markering van het zelfde gebied. Zonder deze laser, zouden we gedacht hebben dat alles in orde was in de kamer waar de hond was natuurlijk het urineren op de vloer. De laserpen heeft een draagkoord, maar het is te klein van diameter voor mij om te gebruiken, maar ik ben er zeker van dat iemand met kleine handen en polsen zou er geen probleem. Over het algemeen ben ik blij met de laserpen. Het lijkt goed gebouwd, stevig en ziet er uit zoals het moet lang duren. Het was krachtig genoeg zijn om vlekken tijdens de dag, maar in een donkere kamer, het werkt veel beter. De laser pen is bij de golflengte van 395nm die beter presteert dan andere golflengten in het opsporen van urine in tapijten. Ik scheen de balk in mijn magnetron en zag dat er witte stippen willekeurig in de magnetron en ik wist dat het vet. Ik zag dezelfde dingen in mijn oven en op de pot/pannen deksels. Na wat lezen over laserpen, u kunt dit ook gebruiken om te detecteren olie lekken en antivries lekken in auto ' s. Ik zou zeggen dat met al de verschillende toepassingen die ik beveel dit product aan iedereen die het kan gebruiken. Na het zien van die voelde ik een zieke drang om te controleren of alle oppervlakken in huis. Wees bereid om te voelen zeer bruto als je dit doet. Als bijvoorbeeld de bijwerking van de aankoop van dit item kan onverwachte tapijt en muur schrobben. Het andere merk van laserpen identiek aan deze, maar is niet zo sterk. Deze hoef ik niet te scheel om te zien of de urine remover oplossing heeft zijn werk gedaan. Ik kan heel duidelijk zien dat het is ofwel een verse vlek of de verhuizer niet werkt te goed. Eerste, dit 1000mW groene laserpenkwam zo snel dat ik verbaasd was. Ten tweede, ik kocht deze omdat van de beoordelingen en ben blij met het product. Ik was op zoek om te zien waar een muis zou kunnen komen in het huis en niet alleen dat, maar alle bronnen van eiwit. Alle vlekken van verloren gegane voedsel, vet of kruimels die niet zichtbaar waren voor mij in het daglicht.
Chargement...
X